יום ראשון, 23 באוקטובר 2011

XBOX 360 SLIM - מדריך כללי

קניתי לא מזמן XBOX 360 SLIM ולא הבנתי שום דבר מה שהמוכר בחנות הסביר לי או ממה שהבן דוד הגיימר שלי הסביר לי. אז ככה: גם אתם לא צריכים להבין. אחרי שחקרתי לעומק וגיליתי שהרבה ילדים לא ממש מבינים בזה, אספתי כמה שאלות עיקריות ועניתי עליהן בשבילכן:


1. מה חדש באקס בוקס סלים? 
- הוא קטן יותר
- הוא פועל בצורה שקטה יותר
- הוא שוקל פחות
- הוא צורך פחות חשמל
- יש לו מאוורר גדול יותר
- יש לו מקשי מגע (טאצ')
- יש לו נפח גדול יותר: 4GB \ 250GB (מה שתבחרו)
- יש בו WIFI מובנה
- יש בתוכו 5 חיבורים של USB
- הוא שחור (בניגוד לקודם שהיה לבן)
- והכי חשוב: יש בו הכנה למצלמת הKINECT


2. האם לקנות 250GB או להתפשר על 4GB?
קודם כל אתם בטח חושבים שלא תשמשו ב-250 GB, כי זה יותר מדי. אז אתם טועים. אולי לא תשמשו בהכול, אבל 4 זה בדרך כלל לא מספיק, בטח לא כשקונים קינקט (וקינקט זה מומלץ מאוד!).


3. מה זה KINECT?
קינקט זה בעצם מצלמה עם המון חיישנים זעירים ומיקרופונים שקולטים כל תנועה שאתה עושה, וכך ניתן לשחק במשחקים מסוימים בעזרת הידיים והגוף במקום בעזרת שלטים. 


4. איזה משחקים טובים יש לאקס בוקס?
לשם כך תוכלו להיעזר במדריך אחר שכתבתי: http://boredplus.blogspot.com/2011/10/10-xbox-360.html

5. האם הוא טוב יותר מסוני פלייסטיישן 3 או לא?
רוב האנשים שאני מכיר אומרים שאקס בוקס טוב יותר. אני גם חושב ככה, מכמה סיבות:
- ברוב המשחקים, לאקס בוקס יש איכות וגרפיקה טובות הרבה יותר
- שלטי האקס בוקס נוחים יותר לחלק מהאנשים (אבל זה באמת רק עניין של טעם וריח, וכמובן שעל זה אין להתווכח)
- ישנם כל מיני משחקים ספציפיים שעובדים רק באקס בוקס או רק בסוני פלייסטיישן 3. רוב המשחקים שעובדים רק באקס בוקס טובים יותר (לדעתי) מהמשחקים שעובדים רק בסוני פלייסטיישן 3. למשל: GEARS OF WAR, שהוא בהחלט משחק שמכר המון המון המון עותקים והוא מומלץ לכולם!
- קינקט VS מוב: לסוני פלייסטיישן יש גם פיתוח שנקרא MOVE. הוא בעצם כמו הקינקט, למרות שהוא דומה יותר לקונסולת הWII, כיוון שיש שימוש בשלטים. זו אחת הסיבות העיקריות שאני מעדיף קינקט ולא מוב.


מקווה שעזרתי לכם :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה