יום חמישי, 27 באוקטובר 2011

10 המשחקים הטובים ביותר לSony Playstation 3


Sony היא חברה שעשתה המון. הקונסולות שלה - PSP ו-PLAY STATION הם קונסולות מאוד ממכרות שיופיעו כמעט בכל בית בישראל.

כשעוד ועוד קונים את המוצר החדש, Play station 3, חשבנו שיהיה נחמד לרכז לכם 10 משחקים שלדעתנו הם הטובים ביותר עבור הקונסולה הגאונית הזו.

מקום 10: White Knight Chronicles

משחק פנטזיה מופלא שבו תוכלו להסתובב בכפרים, לקנות נשקים, להיכנס לעימותים ובעיקר להילחם למען הצדק. הקרבות יתקיימו לפי הנשקים וטכניקות הלחימה שלמדתם והרווחתם במסעכם. 
שורה תחתונה - משחק מדהים שבו השילוב בין פנטזיה לאקשן לא מפסיק להפתיע.


מקום 9: Naughty Bear

משחק המספר את סיפורו של דוב שקיבל קריזה מטורפת ופשוט יצא למסע נקמה. במשחק תשחקו את הדוב שיעשה במסעו הכול כדי לנקום, גם אם זה כלול בקצת אימה (המון אימה), או הרבה אקשן (המון המון המון אקשן).
שורה תחתונה - רעיון קצת טיפשי, אבל באמת שהמשחק ממכר.

מקום 8: Dead Rising 2

השם אומר הכול - משחק אקשן עם פיצוצים, מכות ומה לא. מטרת המשחק היא בעצם לחסל כמה שיותר זומבים - לנסר, לירות, להרוג ובעיקר לא להשאיר מהם זכר. 
שורה תחתונה - שווה ביותר אם אתם נמנים עם חובבי האקשן.

מקום 7: Pes 2012

המשחק שמוכר לכם או בתור פס, או בתור פרו, אבל לכולם הוא מוכר כמשחק כדורגל כיפי וממכר ביותר. איכות מעולה, גרפיקה מדהימה וכל ההנאה שיש במשחק כדורגל.
שורה תחתונה - אוהבים כדורגל? שונאים להזיע? יאללה לכו לקנות - זה המשחק בשבילכם.


מקום 6: Dark Void

אם אתם חובבי מדע בדיוני כמוני, בוודאי תהנו מהמשחק Dark Void שבו תילחמו בחייזרים באוויר, בקרקע ואפילו ביקומים מקבילים. בעיקרון המשחק הוא על נחיתת חירום במשולש ברמודה, מה שמביא לכם את ההזדמנות לשחק בתור אחד מהניצולים שנאלצו לחיות שם ולהילחם בחייזרים.
שורה תחתונה - לחובבי מדע בדיוני וגם לכאלו שלא.

מקום 5: EyePet

משחק נחמד מאוד שבו תרחצו, תאכילו ותשחקו עם החיה הווירטואלית שלכם בעזרת ערכת ה-MOVE של SONY 3. פשוט מדהים כמה שהאיכות טובה והמשחק מרגיש אמיתי.
שורה תחתונה - מומלץ לילדים בעיקר.

מקום 4: God Of War 3

משחק שבו תהפכו לאל יווני, שנקלע לצרות בין הטיטאנים, אלי האולימפוס ופשוט צריך להילחם בכל אחד שיעמוד בדרכו אל הניצחון. 
שורה תחתונה - משחק מאוד כיף עם הרבה אקשן.

מקום 3: Sports Champions

בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת של Sony, תוכלו לקנות את ערכת ה-MOVE שהיא בעצם דבר ממש ממש מטורף וכיפי (די דומה ל-WII אבל משופר מאוד). אחד מהמשחקים של MOVE הוא ה-Sport Champions, שבו תתחרו בכמעט כל ספורט - כדורסל, כדורעף, פינג פונג, חץ וקשת ועוד...
שורה תחתונה - הטכנולוגיה כאן ממש תפתיע אתכם לטובה!

מקום 2: Batman - Arkham City

משחק שבו באטמן עושה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב - להיות באטמן. הורגים את הרעים, דופקים מכות למעצבנים ובעיקר נהנים מהחקירות ומההסוואה. לא רק זה, יש לכם אפשרות לבחור דמות לשחק איתה שלה יש עלילה וסיפור משלה.
שורה תחתונה - אחד המשחקים הכי מגניבים ששיחקתי בהם.

מקום 1: Red Dead Redempition
משחק פשוט מעולה! גרפיקה מדהימה, עלילה מפתיעה וכמו שכבר שמתם לב שאני אוהב - המון אקשן ופיצוצים. משחק שבו תהרגו, תירו, תמותו, תחזרו לחיים, ועוד פעם תהרגו ותמותו (חחח). 
שורה תחתונה - באמת שזה משחק מדהים. לא פלא שהוא מקום ראשון.

מקווה שהמדריך עזר לכם! :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה