יום ראשון, 23 באוקטובר 2011

10 המשחקים הטובים ביותר לXBOX 360

XBOX 360 היא בהחלט קונסולה ששינתה את העולם. היא מוציאה כמעט לגמרי מחיינו את השעמום ותמיד יהיה כיף לשחק בה. אבל הבעיה שלא תמיד נמצא את המשחק המתאים בלי ההמלצות הנכונות.

אז החלטנו לרכז לכם 10 משחקים, שלדעתנו הם הטובים ביותר לXBOX.

מקום 10: Crysis 2

למי שלא מכיר, במשחק Crysis יש עלילה די מוכרת: פלישה של חייזרים לעולמנו הצנוע. וגם פה, כמו בסרטים, בסדרות או במשחקים - בני האדם לא נכנעים בקלות. גם Crysis 2, שנחשב להרבה יותר טוב (לפי דעתי כמובן), מספר על אותה עלילה בערך, שבה הכול קורה מנקודת מבטו של הגיבור הראשי (משחק בגוף ראשון). 
שורה תחתונה - שווה לאוהבי האקשן.


מקום 9: Prison Break

נמלטים זו סדרה די מוכרת ומצליחה, ששודרה לפני כמה שנים. היא מתארת מספר אנשים שתכננו שוד במיוחד כדי להיכנס לכלא, ואז לצאת ממנו ביחד עם עוד כמה אסירים שנידונו למוות. בדרך הם נתקעים בכמה בעיות ועלילות לא פתורות, מה שתצטרכו אתם לפתור במשחק המבוסס על הסדרה.
שורה תחתונה - משחק נחמד מאוד, אבל מומלץ לראות את הסדרה לפני שתשחקו בו.

מקום 8: GTA IV

GTA מוכר כמעט לכולם. יש בו גניבות, מרדפים, מכות, פשעים ובעיקר - הכיף בלהיות דמות שאתה לא. עד כה, המשחקים שלהם היו בעיקר למחשב או לסוני פלייסטיישן, אבל כעת, כשהם הגיעו לXBOX - זה בהחלט רמה חדשה של כיף.
שורה תחתונה - אוהבים אקשן או לא, זה משחק שבו תוכלו להעביר המון זמן.

מקום 7: Need For Speed

המשחק Need For Speed הוא מירוץ מכוניות שקשה לא לאהוב. הוא משלב את הכיף שבמהירות ובמירוצים עם אקשן, פיצוצים ועלילות מפתיעות. מרדפי משטרות, רכבים מהירים בטירוף ומה לא.
שורה תחתונה - אוהבים מירוצים? זה המשחק בשבילכם.



מקום 6: Assassin's Creed Brotherhood

Assassin's Creed הוא משחק מעולה, בכל מצב - אם זה במשחק הראשון, השני, השלישי או הרביעי. כעת נתמקד בשלישי, Brotherhood. הוא לדעתי הטוב ביותר. הוא מכיל את כל הכיף שבסדרת המשחקים, אבל עלילתו טיפה יותר מעניינת ולדעתי יש שם יותר אקשן (משהו שאני מאוד מאוד אוהב).
שורה תחתונה - מומלץ מאוד.

מקום 5: Kinect Adventures

אם יש ברשותכם גם את המצלמה לאקס בוקס, הKinect, תוכלו לרכוש כל מיני משחקים שבהם תשחקו בלי שלטים, רק עם הידיים. אחד מהמומלצים שביניהם, Kinect Adventures, ייקח אתכם לעולם מופלא של הרפתקאות - אם זה בקייק, בצוללת או אפילו בחללית. 
שורה תחתונה - משחק כיפי ומומלץ.

מקום 4: WWE 2011

WWE הוא מותג שמוכר לכולם בתור היאבקות. כשהם מגיעים לקונסולת הXBOX 360 במשחק שלהם, WWE 2011, זה כבר הרבה יותר מסתם מכות - זה ממש דרך חיים. אתם תמצאו את עצמכם מכורים למשחק, נכנסים לקרבות, מנצחים, מפסידים, ובעיקר שוברים עצמות. בהחלט משחק ממכר וכיפי.
שורה תחתונה - משחק כיף לאללה שתתמכרו אליו די מהר.

מקום 3: Call Of Duty Black Ops

COD היא סדרת משחקים מדהימה שבאמת אין כמוה, ולפני כשנה היא יצאה עם להיט מדהים שנמכר מאוד מהר ובכמויות אדירות - Black Ops. המשחק בפרט וסדרת המשחקים בכללי מתמקדים במלחמות של ארה"ב בגרמניה בתקופת מלחמת העולם השנייה. במשחק הזה אתם תמשיכו את העלילה עם המון אקשן ודם. יש גם מצב של מלחמה בזומבים, או מולטי פלייר.
שורה תחתונה - אחד המשחקים המומלצים ביותר.

מקום 2: Kinect Sports

שוב חזרנו לKinect. עוד משחק מאוד מומלץ הוא Kinect Sports, שבו בעזרת הידיים בלבד תשחקו בפינג פונג, באולינג, אתלטיקה, כדורגל, כדורעף ועוד ועוד ועוד... 
שורה תחתונה - באמת משחק כיפי ותתפלאו כמה מדהים כל הקטע של הKINECT, בעיקר במשחק הזה.

מקום 1: Gears Of War 3
Gears Of War, בדומה לCrysis או למשחקים אחרים, מספר על מרד של חייזרים (או סוג של בני אדם שערכו בהם ניסויים - לא כל כך מובן) בבני האדם. בסדרת המשחקים הזו, ובעיקר במשחק השלישי, אפשר ממש להרגיש את האקשן נוגע בך, ואני לא צוחק. המשחק הוא באיכות מדהימה, הנשקים בו מעולים והוא יכול לקחת אתכם לדמיון הכי פרוע שלכם.
שורה תחתונה - כמו שאתם רואים, הוא מקום ראשון. זה כבר אומר לכם כמה הוא שווה.

מקווה שהמדריך עזר לכם! :)



5 תגובות:

  1. לדעתי ה-3 הכי טובים זה ככה:

    מקום ראשון- קול אוף דיוטי מודרן וופר
    מקום שני - WWE
    ומקום שלישי: אססיאנס קריד

    השבמחק
  2. הכי טוב זה CRYSIS. מילה!

    השבמחק
  3. אם כבר קינקט, לחובבי הריקוד dance central 2 הוא משחק מדהים!!
    שירים מעולים וכוריאוגרפיות מגוונות
    Kinect Adventures הוא משחק חביב ולא עשיר יותר מדי

    השבמחק
  4. הם טועים בהכל אני יגיד לכם מהם המשחקים הטובים ביותר:
    SKYRIM
    CRYSIS 2
    CALL OF DUTY MW3
    HALO RECH
    HALO 4
    BATMAN ARKHAM CITY
    BATTELFILED 3

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מי שכתב את זה ואני רק בן 12.5

      מחק